20 ožujka, 2008

Od mog ljubljenog štićenika za moj rođendan

Htio bih se vratit sebi. Već duže vremena ovo nisam ja. Svi mi idu na živce. Razdražljiv sam. Ne podnosim mir. Par trenutaka u tišini je dovoljno da podivljam. Od kuda takav nemir? Nemam potrebu za odlaskom u zatvor kako bih vidio što znači biti ne slobodan. Dovoljno je da pogledam u sebe i shvaćam što je zatvor.
Zašto je tako teško pobjeći od sebe? Mislim… Dovoljno sam si daleko da se svaki put iznova mogu uvjeriti da zapravo nisam niti krenuo u bijeg. Izbija me osjećaj udaljenosti od sebe. Odlučio sam si priznat da moje srce nije na pravom mjestu. Ne mogu više tražiti sredstva koja će mi mijenjati svijest. Umjetna stvarnost nije ono što mi odgovara. Možda bi mi i odgovarala kada bih uspio zadržati osjećaj opijenosti a da si pritom ne činim zdravstvenu štetu.
Čvrsto vjerujem da postoji način kako biti opijen bez opijata. Zapravo, znam prirodni opijat koji ne da nije nepoželjan nego je zapravo ključ do ispunjenja svake praznine. Ključ do rješenja svakog, pa i onog na prvi pogled ne rješivog problema.
Bio sam dugo pod utjecajem Boga. Zato znam o čemu govorim. Biti u Njegovoj blizini je nešto što je svatko makar na trenutak osjetio. Kada razmišljam o tom osjećaju, ne vjerujem da sam se uspio ponovno iz prirodnog opijata vratiti u umjetni. Ali kada se sjetim čega sam se sve trebao odreći i što činiti da bi ostao konektan na Izvor, shvaćam zašto sam dospio tu gdje sam sada. Lakše se spojit na gens ili bocu.
To „čega sam se trebao odreći i što činiti da bi ostao konektan na Izvor“ je upravo ono što se naziva „križ“. Nema Sreće bez križa. Kao što nema ni križa bez Sreće.
Tko kaže da je lako biti Isusov frend, izazivam ga na dvoboj. Jer znam puno onih koji koriste taj izraz samo kako bi opisali Njegovu ljubav. Istina je. On nas ljubi neopisivo, bezuvjetno ali ljubimo li mi Njega? Ako ostajemo na tome ne možemo biti svjesni te ljubavi. Ona do nas ne dopire i zbog toga niti mi ne možemo biti sretni. Od takvog odnosa vjernik nema koristi. Priznajem izraz Frend samo ukoliko se radi shvaćanju i prihvaćanju Njegove ljubavi. Takvu osobu ću prepoznati jer ću vidjeti da se krvavo trudi da ostane konektana na Izvor. Takva osoba će biti neizmjerno sretna. Zračiti će pozitivom ali sigurno neće reći da je Isusov put lagan. Odlučio sam ići za srećom. Odlučio sam ići težim putem. Odlučio sam slijediti Krista
.

N. Felbar
Lasinja, 9.02.2008.

1 komentar:

anamarija kaže...

odlučila sam sljediti Krista, neću se vratit nikada :)....